Termenii si conditiile generale

Compania care deține și administrează site-ul este:
SC 10 PLUS FUTURE EDUCATION SRL
Adresa punct de lucru: Pitesti, Arges, Bulevardul Republicii, nr 28-30
Cod unic de inregistrare: 37886780
Numar de inregistrare la Registrul Comertului: J3/1661/2017
DPO: Militaru Victor Cosmin
E-mail: contact@10plus.ro

1. Copyright

Dreptul de copyright pentru informatiile existente pe acest site este detinut de 10plus.ro sau de partenerii sai, este un proiect dezvoltat de platforma 10plus.ro, apartinand in totalitate al 10plus.ro, detinatoarea brandului 10plus. Prin urmare, este interzisa reproducerea totala sau partiala a informatiilor de pe site si din baza de date, precum si preluarea pozelor, fara acordul prealabil al 10plus.ro.

Continutul acestui site, textele, grafica, fotografiile, software-ul, logo-urile si orice alte materiale prezente pe site sunt protejate de legea dreptului de autor si sunt proprietatea 10plus.ro. Ne rezervam dreptul de a actualiza continuu continutul site-ului, de a adauga noi categorii, rubrici sau sectiuni si de a modifica arhitectura acestui site fara o notificare prealabila a utilizatorilor.

2. Aplicabilitatea termenilor și condițiilor generale

Termenii și condițiile generale (denumite în continuare „TCG”) reglementează relația COMPANIE și utilizatorii/clienții săi, fiind aplicabile regulile privind contractul încheiat la distanță (art. 1186 Cod civil) între aceștia din urmă și COMPANIE, acestea fiind completate cu dispozițiile specifice privind prelucrarea datelor cu caracter personal și cele specifice politicii de cookies, dispozițiile legale în vigoare, inclusiv legea specifică privind protecția consumatorului.

Prețurile pe care le percepem pentru cursurile oferite sunt afișate pe website-ul 10plus.ro, la secțiunea Prețuri. Compania are dreptul de a modifia acestei prețuri în funcție de evouțiile economice. Nicio modificare de preț nu va fi aplicabilă cursurilor pentru care ați achitat deja costurile.

Prețul pentru cursurile achiziționate se va face exclusiv on-line, prin serviciul de plată oferit de procesatorul nostru de plăți, PAYU. De asemenea, plata se face intergal și în avans, după parcurgerea clasei demo pe care o oferim gratuit tuturor cursanților noștri sau viitorilor cursanți.

3. Politica de rambursare a sumelor platite pentru serviciile achizitionate

I. Cu respectarea termenilor și condițiilor prevăzute aici, beneficiarul va putea sa solicite retragerea de la cursurile aferente programului pentru care a optat la incheierea contractului, urmand ca sumele achitate sa ii fie restituite integral sau partial, in raport de momentul la care face solicitarea, astfel:

1. beneficiarul care solicita retragerea de la programul de studii pentru care a optat, in cel mult sapte zile de la participarea la prima activitate tutoriala beneficiaza de restituirea integrala a pretului aferent programului;
2. beneficiarul care solicita retragerea de la programul de studii pentru care a optat, dupa parcurgerea primei activitati tutoriale directe si pana la parcurgerea a mai putin de jumatate din totalul activitatilor tutoriale programate, beneficiaza de restituirea a 50% din pretul aferent programului;
3. beneficiarul care solicită retragerea de la programul de studii pentru care a optat după parcurgerea a mai mult de jumătate din totalul activitătilor tutoriale programate nu beneficiază de restituirea preţului achitat.

II. Sumele cuvenite beneficiarului vor fi rambursate în termen de 5 zile lucrătoare de la momentul primirii notificării de retragere de către prestator. Notificarea se transmite companiei la adresa de e-mail contact@10plus.ro.

Compania nu va fi obligată să restituie sumele care nu au fost solicitate la rambursare conform condițiilor de mai sus.

4. Limitarea responsabilitatii

Pentru a putea accesa și folosi acest site, confirmi că ai citit, înțeles și acceptat termenii și condițiile menționate aici. Recomandăm citirea cu atenție a acestora. Compania își rezervă dreptul de a modifica aceste prevederi, ori de câte ori va considera necesar sau util, fără nicio altă notificare prealabilă.

Informatiile prezentate pe site (fotografii, descrieri ale ofertelor, preturi etc) sunt cu titlu informativ, insa aceastea se doresc a fi cat mai exacte si mai conforme cu specificatiile reale ale ofertelor. Compania noastra face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul ofertelor modificate de catre client fara preaviz sau viciate de erori de operare). Erorile care se pot produce sunt fara voia noastra si, daca este posibil, acestea vor fi rectificate in cel mai scurt timp de la semnalarea lor. 10plus.ro nu raspunde in cazul in care prin omisiune sau inexactitate, aparute pe acest site, se pot crea confuzii, in ciuda tuturor precautiilor luate pentru a evita acest lucru.

Conform cu legile in vigoare, www.10plus.ro nu poate fi responsabila de neexecutarea sau executarea defectuoasa a ofertelor care s-ar datora clientului (lipsa informatiilor necesare sau prezentarea incompleta sau incorecta a acestora etc.), actiunilor imprevizibile si insurmontabile ale unei terte persoane sau cazului de forta majora.

5. Confidentialitatea informatiilor și prelucrarea datelor cu caracter personal

Informatiile completate de catre client au caracter confidential, clientul beneficiaza permanent de posibilitatea de a modifica aceste informatii iar ele vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site. De asemenea, utilizatorul are oricand posibilitatea de a modifica informatiile furnizate, aceasta actiune se face prin contactarea unui reprezentant 10plus.ro, la adresa de e-mail: contact@10plus.ro.

5.1. Principiile noastre referitoare la protectia datelor cu caracter personal

Luam in serios activitatea de protejare a datelor cu caracter personal, securitatea acestora si conformarea cu Regulamentul privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Respectam urmatoarele principii:

Nu prelucram si nu transmitem datele dumneavoastra personale niciunei alte entitati, fara acordul dvs. si fara un motiv legitim prevazut de lege, de Regulamentul General privind Protectia Datelor sau de dreptul Uniunii Europene.

Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor și prin efectuarea plății sunteți de acord cu procesarea datelor cu caracter personal de către procesatorul nostru de plăți, PAYU, care utilizează datele dumneavoastră în mod limitat, doar în scopul procesării plății.

Prelucram datele cu caracter personal in mod legal, echitabil si transparent in raport cu persoana vizata.

Colectam datele cu un scop bine determinat, explicit si legitim si nu prelucram ulterior aceste date intr-un mod incompatibil cu acest scop.

Nu va vom solicita decat strict datele de care avem nevoie in raport cu scopurile in care le prelucram

Luam toate masurile necesare pentru a ne asigura ca datele cu caracter personal care sunt inexacte sunt sterse din evidentele noastre sau rectificate fara intarziere.

Luam toate masurile tehnice si organizatorice astfel incat datele sa fie pastrate intr-o forma care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioada care nu depaseste perioada necesara indeplinirii scopurilor in care sunt prelucrate aceste date.

Luam toate masurile tehnice si organizatorice pentru a asigura securitatea datelor cu caracter personal, inclusiv protectia impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si impotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorarii accidentale a acestora.

Daca doriti sa ne contactati in legatura cu oricare dintre drepturile dvs. sau sa faceti o plangere in legatura cu modul in care utilizam datele dvs. cu caracter personal, va rugam sa contactati Responsabilul nostru cu protectia datelor.

5.2. Ce fel de informatii colectam de la dvs. și pe ce cale

Colectam de la dvs. date cu caracter personal in urmatoarele moduri:

Direct de la dvs. (persoana vizata), la punctul nostru de lucru – prin solicitarea datelor cu caracter personal necesare inscrierii la cursuri si indeplinirii formalitatilor financiar-contabile legale.

Direct de la dvs. (persoana vizata), prin completarea formularului de pe site-ul www.10plus.ro

De la un alt operator, in scopul indeplinirii unor obligatii contractuale

Informatiile pe care le obtinem direct de la dvs (persoana vizata) pot fi:

Numele si prenumele, seria si numarul actului de identitate, codul numeric personal, numarul de telefon, adresa de e-mail, adresa de domiciliu, varsta, domeniul de activitate, alte scoli de profilul nostru frecventate, alte informatii generale pentru chestionare si statistici.

Informatiile pe care le obtinem de la un alt operator, in scopul indeplinirii unor obligatii contractuale ar putea fi : Numele si prenumele, adresa de e-mail, numarul de telefon.
5.3. În ce scop colectam si prelucram datele dvs. personale

Datele personale sunt colectate si prelucrate in scopuri administrative si de business:

Incheierea contractelor in vederea prestarii serviciilor specifice societatii (contract cu cursantii care invata limbi straine la noi, cu traducatorii, cu profesorii, cu personalul auxiliar acestor servicii).

Pentru a va contacta si pentru a procesa rezervarile sau inscrierile pe care le plasati pe site-ul nostru.

Pentru a va informa cu privire la serviciile noastre, la promotii, oferte, noutati, oportunitati legate direct de profilul societatii și de interes pentru clienti.

Pentru realizarea de chestionare, statistici, grafice, materiale publicitare in vederea optimizarii activitatii prestate dvs.

In cazul unor proiecte internationale pentru transferarea datelor dvs. personale in afara Spatiului Economic European: va vom transfera datele personale in afara Spatiului Economic European doar daca suntem obligati sa facem acest lucru prin lege sau in vederea executarii obligatiilor contractuale fata de dvs. - atunci cand facem acest lucru, ne asiguram ca exista masuri de protectie adecvate, de exemplu: protectia datelor cu caracter personal catre partenerii din afara Uniunii Europene este reglementata prin clauze contractuale standard pentru transferul de date cu caracter personal din Comunitate catre tari terte.

Pentru utilizarea proceselor de luare a deciziilor automate: noi utilizam procese de luare de decizii automate in legatura cu website-ul nostru, de ex.: folosirea instrumentelor Web Analytics, a cookie-urilor, a web beacon-urilor sau utilizarea cookie-urilor de targetare pentru a afisa reclame catre persoanele care viziteaza site-ul nostru pe alte site-uri web.

5.4. Care este temeiul legal in baza caruia prelucram datele dvs. cu caracter personal

Prelucrarea datelor este realizata Conform Regulamentului General Privind Protectia Datelor, art.6 - Legalitatea prelucrarii, punctele a si b :

- persoana vizata și-a dat consimtamantul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice

- prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract.

5.5. Cat timp pastram datele dvs. cu caracter personal

Vom stoca informatiile dvs. atat timp cat ni se cere prin lege. Daca nu exista nicio cerinta legala, le vom stoca doar atat timp cat este necesar.

Cu exceptia situatiei in care legea prevede altfel, de regula vom pastra datele dvs. pe perioada existentei unui contract in baza caruia prelucram aceste date, plus o perioada de cinci ani de la incetarea acestuia.

Dupa prelucrarea datelor cu caracter personal, cele care nu ne mai sunt necesare sunt sterse imediat din toate evidentele noastre, conform procedurilor interne.

5.6. Cum protejam informatiile colectate de la dvs

In vederea protejarii datelor cu caracter personal, sunt implementate masurile tehnice si organizatorice de securitate necesare (sisteme de operare cu licenta, programe antivirus, contracte cu furnizori de servicii IT care respecta prevederile GDPR, proceduri interne).

Datele cu caracter personal pe care le prelucram sunt supuse unor proceduri interne stricte, astfel incat sa ne asiguram ca acestea sunt protejate impotriva oricaror brese de securitate.

Analizam si imbunatatim in mod constant masurile pe care le-am adoptat pentru protectia datelor dvs. cu caracter personal impotriva oricarui acces neautorizat, pierdere accidentala, dezvaluire sau distrugere.

Ne asiguram ca toti partenerii carora le furnizam, in anumite circumstante, date cu caracter personal in vederea indeplinirii obligatiilor noastre contractuale fata de dvs., respecta prevederile Regulamentului General Privind Protectia Datelor.

Folosim sistemele de securizare si de criptare ale societatii de hosting si criptarea transferurilor de date catre si de la serverele noastre utilizand Google cloud.

5.7. Care sunt drepturile dvs. in calitate de persoana vizata

Transparenta informatiilor, a comunicarilor și a modalitatilor de exercitare a drepturilor persoanei vizate este strict respectata de societatea noastra.

Ne puteti solicita informatii cu privire la datele dvs. cu caracter personal pe care le prelucram, adresandu-ne o cerere, pe mail sau telefonic. Va vom informa in cel mai scurt timp posibil despre stadiul in care se afla cererea dvs. si despre masurile pe care le-am luat in vederea solutionarii acesteia.

Dreptul de acces al persoanei vizate

Aveti dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le detinem in legatura cu dvs. Pentru a face aceasta cerere in calitate de persoana fizica sau terta parte autorizata, va rugam sa folositi datele noastre de contact.

Dreptul la rectificare si stergere

Aveti dreptul de a obtine de la noi, fara intarzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care va privesc, sau stergerea acestora, in anumite circumstante.

Daca datele pe care le detinem cu privire la dvs. trebuie actualizate, in cazul in care considerati ca acestea pot fi incorecte sau in cazul in care doriti stergerea acestora, ne puteti adresa o solicitare in acest sens, iar noi vom lua toate masurile necesare in vederea solutionarii cererii dvs. in cel mai scurt timp posibil.

Dreptul la restrictionarea prelucrarii

În anumite circumstante, aveti dreptul de a va opune prelucrarii de catre societatea noastra a datelor dvs. cu caracter personal.

Dreptul la portabilitatea datelor

Persoana vizata are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc și pe care le-a furnizat operatorului intr-un format structurat, utilizat in mod curent și care poate fi citit automat și are dreptul de a transmite aceste date altui operator, fara obstacole din partea operatorului caruia i-au fost furnizate datele cu caracter personal.

Dreptul la opozitie

În orice moment, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor cu caracter personal care va privesc, inclusiv crearii de profiluri. Societatea noastra nu prelucreaza datele dvs. in scopul crearii de profiluri. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune in orice moment prelucrarii in acest scop a datelor cu caracter personal care va privesc.

6. Drepturi de autor

Toate materialele folosite pe site-ul www.10plus.ro sunt proprietate intelectuala a SC 10 PLUS FUTURE EDUCATION SRL. In eventualitatea incalcarii unor drepturi de autor, este pusa la dispozitie adresa de email contact@10plus.ro.

Site-ul 10plus.ro este proprietate a SC 10 PLUS FUTURE EDUCATION SRL, companie inregistrata in Pitesti, Arges, Bulevardul Republicii, nr 28-30, CP 110062, CIF 37886780, numar inregistrare Registrul Comertului J3/1661/2017, capital social 200 lei.

7. Politica de soluționare a reclamațiilor/sesizărilor

Procedura prezintă metodologia de înregistrare, investigare, soluționare și răspuns la reclamațiile/sesizările clienților privind furnizarea serviciilor oferite de SC 10 PLUS FUTURE EDUCATION SRL.

Procedura este aplicată de către personanul angajat sau contractat al companiei, care va face tot posibilul pentru soluționarea rapidă a oricărei reclamații sau sesizări pe care o transmiteți către noi.

Modalitățile de transmitere a reclamațiilor/sesizărilor în organizație sunt următoarele:

- Prin e-mail, la adresa contact@10plus.ro.

- Prin poștă, la adresa punctului nostru de lucru din Pitesti, Arges, Bulevardul Republicii, nr 28-30.

- În mod direct, la adresa punctului nostru de lucru din Pitesti, Arges, Bulevardul Republicii, nr 28-30.

Înregistrarea reclamațiilor

Reclamațiile/sesizările scrise adresate prin poștă, e-mail sau depuse fizic la societate se evidențiază în registrul intrare-ieșire al societății cu numărul de înregistrare și data care vor fi consemnate și pe reclamație.

Reclamațiile vor fi înregistrate și în Registrul de reclamații fiind evidențiate următoarele informații:

- Numărul, data înregistrării și Ora înregistrării
- Nume Prenume,Titularul de contract în numele căruia se face reclamaţia
- Date de contact ale celui care face reclamația (tel., fax., mobil, e-mail)
- Obiectul reclamației
- Termenul legal pentru răspuns
- Concluziile analizării reclamației
- Acţiuni corective şi preventive stabilite, dacă este cazul
- Număr și data răspuns

Reclamațiile primite după încheierea programului de lucru sau la orice oră din zilele nelucrătoare vor fi considerate primite în următoarea zi lucrătoare. În cazul în care termenul de răspuns se împlinește într-o zi nelucrătoare, acesta se decalează în mod corespunzător, începând cu prima zi lucrătoare.

Termene de soluționare:

Reclamațiile/sesizările, indiferent de obiectul acestora, vor fi soluționate într-un termen care nu va depăși 30 de zile calendaristice.

Investigarea și soluționarea reclamațiilor

În urma înregistrării reclamației, personalul societății însărcinat cu analizarea aspectelor semnalate și a documentelor probatorii puse la dispoziție de către client stabilește măsurile pentru soluționarea acesteia. În funcție de rezultatele analizării reclamației, pot fi întreprinse următoarele acțiuni:

– Dacă reclamația este apreciată ca fiind întemeiată, se stabilesc acțiuni corrective și preventive fiind informat clientul în scris cu privire la soluționarea favorabilă a reclamației;

– Dacă reclamația este apreciată ca fiind neîntemeiată sau nu este de competența operatorului soluționarea acesteia, se transmite răspuns în acest sens clientului.

Divergențele privind soluționarea reclamațiilor pot fi rezolvate pe cale amiabilă prin acordul dintre client și10 PLUS FUTURE EDUCATION SRL.

Clientul/utilizatorul are următoarele drepturi:

De a apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor;

De a se adresa instanței judecătorești competente.